Karanténgondolatok

Karanténgondolatok

Bejelentkezés

2020. április 06. - A...Z

A vészhelyzet kihirdetése óta figyelem, hogy mi történik a világban.Persze előtte is figyeltem, de nem éreztem úgy, hogy gondolataimat meg akarom osztani a szűkebb környezetem kívül.Hát most megteszem.

Nem akarok politizálni, nem akarom, hogy ismeretlen emberek essenek egymásnak (nekem) személyeskedő hangnemben és vállalhatatlan stílusban, ezért itt nem lehet kommentelni.

Nem vagyok egyik politikai formációnak sem elkötelezett híve, ha esetleg valamely párttal egyetértek valamiben attól még nem vagyok "ilyenes" vagy "olyanos". 

Nem lesznek hosszú, mély elemzéssel támogatott tartalmak, inkább csak gondolatok, kérdések, észrevételek, esetleg egy kis (fekete) humor :-). Nem számítok rá, hogy sokan fogják ezeket a szösszeneteket olvasni, inkább csak amolyan karanténjegyzetnek szánom az irományokat.

süti beállítások módosítása