Karanténgondolatok

Karanténgondolatok

Megérkezett

2020. április 06. - A...Z

Természetesen elért Magyarországra is a vírus, ezt a vészt nem lehet megállítani a határon. Ennek a fele sem tréfa. Megvolt az első pánikbevásárlás.Mi ebből kimaradtunk, mert nem gondoltam, hogy most össze fog dőlni világ. Készültem a szokásos hétvégi vásárlásra, mint normálisan. Egy kicsit nagyobb tömeg volt, egy kicsit jobban le voltak rabolva a polcok néhány terméknél, de az emberek nyugodtak voltak, nem volt közelharc az utolsó tekercs WC-papírért.

Aztán közeledett az márc.15-i hétvége, amikor is vasárnap nem lesz "bót".Gondoltam, akkor most egy kicsit előbbre hozom a hétvégi bevásárlást, ezért csütörtök este 10 után mentem el egy közeli hiperbe, ahol meglepően sok autó volt a parkolóban, de azért sikerült viszonylag hamar parkolót találni. Most egy kicsit nagyobb mennyiségeket vásároltam. Ha úgy alakul a helyzet, akkor beosztással élve a következő két hétvégi bevásárlás akár ki is maradhat. Nem vettem lisztet, de nem csak azért, mert nem volt, hanem azért, mert nem nagyon szoktunk sütni. Szerintem sokan ész nélkül, felesleges kiadásokba verték magukat.Csak olyat vettem, amit egyébként is vettem volna, de mindenből egy kicsit többet. Most sem volt semmilyen tömegjelenet vagy incidens, csak kulturált vásárlás. Mindenki az igényeinek vagy lehetőségeinek függvényében spájzolt. Láttam olyat is, aki kb. 2-3 napra vásárolt, de láttam olyan párt, akik két bevásárlókocsit toltak ki. Az egyikben 2 literes kóla, chips és hasonlók voltak. Persze lehet, hogy valahol büfét üzemeltetnek, és mindig ilyenkor szoktak bevásárolni.Nem tudhatom. Egyébként is mindenki a saját szintjén nyomorog.

süti beállítások módosítása